Retourneren
U vindt hier antwoord op al uw vragen over het retourneren van een product
Retourneren is gemakkelijk en bijna altijd gratis. Valt u onder ons Hofmeester Prime gebied? Dan komen wij uw retour zelf ophalen bij uw eerst volgende bestelling. Valt u hier buiten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij u graag verder.
Valt u onder ons Hofmeester Prime gebied? Dan komen wij uw retour zelf ophalen bij uw eerst volgende bestelling. Valt u hier buiten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij u graag verder.
Als u een product retour stuurt, dient u alle geleverde toebehoren mee te sturen. Het product moet in originele (nieuw)staat en in de oorspronkelijke verpakking naar ons teruggestuurd worden. Voor zakelijke klanten geldt dat wij uitsluitend producten retour nemen indien dit nadrukkelijk vermeld wordt in de offerte of na beoordeling en na schriftelijke goedkeuring van de leverancier. Voldoet uw product niet aan deze eisen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Sommige producten kunnen vanwege hun aard helemaal niet worden teruggestuurd:
• Artikelen die speciaal voor u besteld zijn.
• Artikelen die speciaal voor u op maat gemaakt zijn.
• Artikelen die gekoeld bewaard moeten worden.
• Artikelen die steriel verpakt zijn, mogen alleen geretourneerd worden in verzegelde verpakking om de steriliteit te waarborgen.
• Artikelen die wij in verband met hygiëne niet retour kunnen nemen.
• Artikelen die een geneesmiddel zijn.
Nee, helaas mogen wij RVG artikelen wegens de geneesmiddelenwet niet terugnemen. Meer informatie over de geneesmiddelenwet leest u op wetten.overheid.nl/BWBR0021505
odra wij uw retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd. Als deze akkoord bevonden wordt, zullen wij - afhankelijk van uw wens - het product omruilen of het aankoopbedrag terugstorten. Heeft u gekozen voor het terugkrijgen van het aankoopbedrag? Dan wordt dit binnen 14 dagen na ontbinding van de aankoop terug gestort op uw rekening. Indien onze retourafdeling het product binnen de 14 dagen na ontbinding nog niet heeft ontvangen, dan kunnen wij u vragen om een verzendbewijs, voordat wij overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag.
Nee, vaste klanten betalen niet voor het retourneren van een product. Komen wij met onze eigen bezorgdienst bestellingen bij u afleveren? Dat kunt u bij een eerst volgend bezorg moment uw retour meegeven aan onze bezorgen. De bezorger handelt het verder voor u af. Bezorgen wij niet zelf bij u? Neem dan contact op met onze verkoop afdeling. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Contact opnemen
Meest actuele nieuws

Adventskalender 2023
Iedere dag in december en nieuwe actie. Ondek wat de actie van vandaag is.
Meer informatie
Wij hebben een nieuwe look
U ziet het goed! CIP Mondzorg heeft een nieuw logo. Verder zijn nog precies hetzelfde!
Meer informatie
Slijpservice
Instrumenten in topconditie is een voorwaarde voor een goede en veilige behandeling
Meer informatie
Ontdek onze nieuwe huismerken
Nu ook PoloDent en Yellow Point artikelen in ons assortiment
Meer informatie