Bezorgen
U vindt hier antwoord op al uw vragen over de bezorging van uw bestelling
In uw account kunt u de laatste status van uw bestelling terug vinden.
Op bestellingen tot €100 betaalt u €4,95 aan bezorgkosten. Besteld u vaker bij ons? Dan kunt u aan onze verkoopafdeling gratis verzending op iedere bestelling aanvragen. Tijdens het afrekenproces ziet u wat de bezorgkosten van de bestelling bedragen.
Ja, het is ook mogelijk om een bestelling af te halen, vaak al op dezelfde dag. Hiervoor dient u wel telefonisch contact op de te nemen via 088 - 4100 333
Hofmeester Prime is onze eigen bezorgdienst met eigen personeel. Onze Prime bezorgers leveren uw bestellingen af in herbruikbare oranje kratten. Deze nemen wij direct weer mee als er tijd is om de bestellingen uit te pakken. Anders nemen wij de kratten bij de eerst volgende levering weer mee. Er zit geen statiegeld of borg aan verbonden. Deze bezorgmethode wordt pas zichtbaar wanneer wij in uw regio met Hofmeester Prime bezorgen.
Wanneer wij zelf in uw regio bezorgen, komen wij zelf de bestelling afleveren (mits u Hofmeester Prime als bezorgmethode kiest). Rijden wij niet bij u in de regio? Dan leveren wij op Nederlandse adressen met PostNL en op buitenlandse adressen met DPD.
De datum waarop wij uw nalevering ontvangen van de leverancier vindt u terug in uw bestelling. Normaliter ontvangt u het product na deze datum bij uw eerst volgende bestelling.
Wanneer orderbevestigingen aan staan in uw account, ontvang u vrijwel direct een overzicht van uw bestelling op het opgegeven emailadres. Hierin kunt u zien of er iets in nalevering staat en de verwachte levertijd. Vaak is dit de reden van een vertraagde bestelling. Ook in uw bestellingen kunt u controleren of een product in nalevering staat.
Ja, tijdens het afrekenproces kiest u zelf een gewenste bezorgdatum. Dit kan tot 30 dagen in de toekomst. Het kan zijn dat u niet iedere werkdag ziet. Dit komt omdat Hofmeester Prime niet iedere dag bij u in de buurt rijdt. Heeft u een bestelling toch eerder nodig? Kies dan voor een andere bezorgmethode. Vaak kunt u hier iedere werkdag kiezen. Als ook dat niet het geval is dan zijn er bepaalde dagen voor u ingesteld. Deze kunt u telefonisch laten wijzigen.
Heeft u iets vandaag nog nodig? Als vaste klant van Hofmeester kunnen wij vaak nog iets voor u betekenen. Voor de mogelijkheden kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Contact opnemen
Meest actuele nieuws
Slijpservice
Instrumenten in topconditie is een voorwaarde voor een goede en veilige behandeling
Meer informatieOntdek onze nieuwe huismerken
Nu ook PoloDent en Yellow Point artikelen in ons assortiment
Meer informatie