CIP Mondzorg

Wilt u bestellingen kunnen plaatsen
en tegelijkertijd uw voorraad eenvoudig en efficiënt beheren?

Ordent is een gebruiksvriendelijk voorraadbeheerprogramma.
De software wordt door ons zelf ontwikkeld, waardoor we het programma geheel naar uw wens kunnen aanpassen. Ga naar downloads

Opties

Het gebruik van Ordent is in verschillende stadia in te delen: van eenvoudig bestelprogramma tot een compleet hulpprogramma, waarbij uw voorraad wordt bijgehouden en bestellingen automatisch worden gegenereerd. Op welke manier u Ordent wenst te gebruiken, is geheel aan u.

Bestelprogramma

U kunt Ordent in eerste instantie gebruiken om uw bestellingen te doen. Vanuit een favorietenlijst of uw eigen statistiek kunt u altijd de artikelen terugvinden die u eerder afgenomen heeft. Optioneel kunt u gebruik maken van een barcodescanner. U scant hiermee de barcodes die op uw voorraadkast zijn geplakt of u scant de barcodes in uw persoonlijke catalogus. De scanner wordt door Ordent uitgelezen en eventueel omgezet in een bestelling.

Lees ook: QR-Codescanner voor de website, hoe werkt dat?

Voorraadbeheer

Bij de uitgebreide variant van Ordent maakt u gebruik van een voorraadbeheermodule. Door van al uw gangbare producten een minimale en maximale voorraad in te stellen, weet Ordent precies wanneer u te kort gaat komen. Dit product wordt vervolgens in bestelling gezet. Bij binnenkomst van uw bestelling scant u de pakbon, waardoor Ordent de voorraad weer op peil brengt.

Extra

Ordent staat rechtstreeks in verbinding met onze server. Dit maakt het mogelijk om u van real-time informatie te voorzien. Zo kunt u altijd nakijken welke producten u besteld heeft en welke wij nog aan u moeten leveren. Ook kunt u van alle producten direct een prijs zien. Wanneer u uw bestellingen wilt limiteren tot een door u geselecteerde lijst kan dat ook. We maken in overleg met u een voorkeurslijst, welke als zodanig wordt getoond in Ordent. Ook is het mogelijk Ordent voor verschillende locaties of debiteuren te gebruiken. We voegen een debiteur toe, waarna u moeiteloos kunt schakelen tussen de verschillende debiteuren.

Vraag hier meer informatie aan

Toegevoegd