Inmiddels meer dan honderden ingeschreven mondzorgpraktijken!
Inloggen
Home
Webwinkel
Ordent
Over Ons
Over CIP
Wie zijn wij
Blog
Extra
Tandtechniek
Contact
geen items in uw
winkelwagen
Centrale Inkoop Praktijken
Veel gestelde vragen
Home
>
FAQ
Indien ik mijn praktijk aanmeld, zijn hier dan kosten aan verbonden?
Aanmelden is vrijblijvend en geeft geen verplichtingen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Geen probleem, kan gebeuren!
Via de pagina "Wachtwoord opvragen" =>
LINK
<= kunt u met uw e-mailadres uw wachtwoord opvragen.
Krijg ik altijd de afgesproken korting?
Ja, U ontvangt altijd de afgesproken CIP korting.
Worden verzendkosten berekend bij minimale bestellingen?
Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Wel vragen we u om bestellingen te bundelen en zo onze verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Zodoende kunnen we deze service blijven aanbieden.
Kan ik artikelen gratis retourneren?
Wanneer wij zelf een fout hebben gemaakt in onze levering, bij het invoeren van een bestelling of in ons advies kunt u ons even bellen en laten we het artikel gratis ophalen.
Het is echter niet de bedoeling dat producten op zicht worden besteld om ze vervolgens gratis weer te retourneren. We berekenen geen verzendkosten en wij vragen u daarom ook om in zo'n geval de artikelen zelf te retourneren. Op die wijze kunnen wij ook de pakketjes gratis blijven verzenden.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
U ontvangt wekelijks een verzamelfactuur. De betalingstermijn is 14 dagen.